Op 1 februari 2013 ben ik met Bakker PSA gestart. De keuze voor een eigen bedrijf starten zit denk ik voor een groot gedeelte in je genen. Als kind ben ik opgegroeid in een echt ondernemersgezin. Van daaruit heb ik meegekregen dat persoonlijke aandacht voor de klant altijd zorgt voor een langdurige relatie. Ik kan dan ook echt genieten van mensen die door onze persoonlijke aanpak verder worden geholpen en daardoor het vertrouwen in ons als bedrijf hebben.
Binnen Bakker PSA heb ik de algemene leiding. Daarnaast zet ik mijn kennis en ervaring op het gebied van personeel en salarisadministratie in de breedste zin in.
Voor de start van Bakker PSA heb ik eerst een periode in de logistiek gewerkt en ben ik daarna overgestapt naar de salaris en personeelsadministratie. In dit vak heb ik eerst ervaring opgedaan bij een vleeswaren fabrikant en vervolgens ben ik 8 jaar in dienst geweest bij een accountant waarbij ik ook steeds meer van de advieskant heb gezien. Naast deze ervaring heb ik natuurlijk ook de nodige scholing gehad en blijf ik het vakgebied volgen.
Sinds de oprichting van Bakker PSA op 1 februari 2013 spring ik af en toe bij als receptioniste om er zo zorg voor te dragen dat we als Bakker PSA optimaal bereikbaar zijn. Daarnaast ga ik zo nu en
dan mee op stap om foto’s te maken bij klanten, voor op bijvoorbeeld onze website.
Ik werk in het verpleeghuis als coördinator welzijn en welzijnswerker. Het contact met mensen, het zorg dragen voor je medemens en de dankbaarheid die je hiervoor terugkrijgt maakt dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga.
Ik ben Alida Smit en sinds 1 oktober 2021 werkzaam bij Bakker PSA als Officemanager en medewerker Personeel en Salarisadministratie. Dat betekent dat mijn taken bij Bakker PSA heel gevarieerd zijn, wat het zo leuk maakt. Zo verzorg ik voor verschillende klanten hun salarisadministratie. Daarnaasthoud ik mij bezig met het opstellen van contracten, ben ik het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en verzorg ik allerlei activiteiten op ons kantoor. Als iemand mij vraagt, wat vind je nou het leukste bij het uitvoeren van jouw beroep, dan zeg ik het liefst: “Van alles wat”, toch blijf ik het uitvoeren van werkzaamheden voor klanten met een tevreden resultaat het leukst. Door devariatie in werkzaamheden blijft mijn baan een uitdaging en leer ik iedere week wel weer iets.
Ik ben Elize Wessels en inmiddels al weer een paar maanden aan de slag bij Bakker PSA. Per 1 april 2023 ben ik gestart als HR medewerker. Na mijn HR opleiding ben ik de afgelopen jaren werkzaam geweest binnen HR, verzuim en re-integratie. Deze kennis en ervaring zet ik graag in binnen de dienstverlening van Bakker PSA. Ook kijk ik er naar uit om dit verder te verdiepen en uit te breiden.
Wij werken nauw samen met gerenommeerde accountants- en administratiekantoren. Wij zorgen er samen met uw accountant voor dat de loonkosten in uw (financiële) administratie verwerkt worden. U heeft hier geen omkijken naar! Informeer bij ons naar de mogelijkheden.