Op 1 februari 2013 ben ik met Bakker PSA gestart. De keuze voor een eigen bedrijf starten zit denk ik voor een groot gedeelte in je genen. Als kind ben ik opgegroeid in een echt ondernemersgezin. Van daaruit heb ik meegekregen dat persoonlijke aandacht voor de klant altijd zorgt voor een langdurige relatie. Ik kan dan ook echt genieten van mensen die door onze persoonlijke aanpak verder worden geholpen en daardoor het vertrouwen in ons als bedrijf hebben.
Binnen Bakker PSA heb ik de algemene leiding. Daarnaast zet ik mijn kennis en ervaring op het gebied van personeel en salarisadministratie in de breedste zin in.
Voor de start van Bakker PSA heb ik eerst een periode in de logistiek gewerkt en ben ik daarna overgestapt naar de salaris en personeelsadministratie. In dit vak heb ik eerst ervaring opgedaan bij een vleeswaren fabrikant en vervolgens ben ik 8 jaar in dienst geweest bij een accountant waarbij ik ook steeds meer van de advieskant heb gezien. Naast deze ervaring heb ik natuurlijk ook de nodige scholing gehad en blijf ik het vakgebied volgen.
Sinds de oprichting van Bakker PSA op 1 februari 2013 spring ik af en toe bij als receptioniste om er zo zorg voor te dragen dat we als Bakker PSA optimaal bereikbaar zijn. Daarnaast ga ik zo nu en
dan mee op stap om foto’s te maken bij klanten, voor op bijvoorbeeld onze website.
Ik werk in het verpleeghuis als coördinator welzijn en welzijnswerker. Het contact met mensen, het zorg dragen voor je medemens en de dankbaarheid die je hiervoor terugkrijgt maakt dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga.
Ik ben Alida Smit en sinds 1 oktober 2021 werkzaam bij Bakker PSA als Officemanager en medewerker Personeel en Salarisadministratie. Dat betekent dat mijn taken bij Bakker PSA heel gevarieerd zijn, wat het zo leuk maakt. Zo verzorg ik voor verschillende klanten hun salarisadministratie. Daarnaasthoud ik mij bezig met het opstellen van contracten, ben ik het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en verzorg ik allerlei activiteiten op ons kantoor. Als iemand mij vraagt, wat vind je nou het leukste bij het uitvoeren van jouw beroep, dan zeg ik het liefst: “Van alles wat”, toch blijf ik het uitvoeren van werkzaamheden voor klanten met een tevreden resultaat het leukst. Door devariatie in werkzaamheden blijft mijn baan een uitdaging en leer ik iedere week wel weer iets.
Wij werken nauw samen met gerenommeerde accountants- en administratiekantoren. Wij zorgen er samen met uw accountant voor dat de loonkosten in uw (financiële) administratie verwerkt worden. U heeft hier geen omkijken naar! Informeer bij ons naar de mogelijkheden.
Sinds 1 oktober 2023 versterk ik het team van BakkerPSA met 1 dag per week. Daardoor blijf ik voornamelijk achter de schermen werkzaamheden verrichten. Daarnaast werk ik 4 dagen per week als administratief medewerker bij een zorgcoöperatie.
In het verleden heb ik ervaring opgedaan met de salarisadministratie bij een zorginstelling.
Ik ben Brenda Kemp en werk als kantoor assistent/administratief medewerker bij BakkerPSA (sinds december 2023). Mijn taken zijn zeer divers, wat een werkdag voor mij leuk maakt. Ik ondersteun mijn collega Alida bij diverse kantoor taken zoals de telefoon en mail beantwoorden. Mijn motto is om iedere dag iets nieuws te leren. Daarnaast assisteer ik bij de salarisadministratie en HR-werkzaamheden.
Per 1 september ben ik gestart met mijn eigen onderneming.
Een hele grote stap en enorme uitdaging waar ik enorm veel zin in heb.
Als kind uit een ondernemersgezin zat het er wel aan te komen, maar de vraag is altijd wanneer je het gaat doen.
De afgelopen 15 jaar heb ik mij mogen ontwikkelen op veel facetten in het HR vak.
Met vrijwel alle werkzaamheden in aanmerkingen gekomen en een brede kennis op mogen doen.
HR is een vak wat jaarlijks veel bijscholing nodig heeft, gezien de veranderende wetgeving.
De continue veranderingen houden het vak erg uitdagend maar altijd blijft een onderwerp centraal: uw medewerkers.
In 2023 ben ik een opleiding gestart voor vertrouwenspersoon. Achteraf kan ik wel zeggen dat ik dit van tevoren heb onderschat, want het is echt een vak apart.
De opleiding heb ik met succes mogen afronden en ik mag mijzelf nu dan ook gecertificeerd vertrouwenspersoon noemen.
Ik ondersteun Erik Bakker waar nodig in de HR werkzaamheden en daarnaast ben ik beschikbaar als extern vertrouwenspersoon.
Mijn naam is Sarah Vlieger- en ik ben sinds 1 februari 2024 werkzaam als medewerker PSA bij Bakker PSA. Mijn taken zijn behoorlijk wisselend en dat maakt een werkdag lekker uitdagend. Ik pak veel verschillende werkzaamheden op om een goed beeld te krijgen van de verschillende vakgebieden binnen Bakker PSA. Uiteindelijk is mijn doel om mij te specialiseren in een specifieke richting. Welke dat gaat worden, dat weet ik nog niet. Voor nu ben ik lekker divers aan het werk en leer ik steeds een beetje meer!
Mijn naam is Marianne Hogendoorn en sinds het voorjaar van 2024 verbonden aan Bakker PSA. Na jarenlang in loondienst te hebben gewerkt in allerlei verschillende HR rollen, heb ik na een periode van rust en bezinning de keuze gemaakt voor een bestaan als interimmer op het gebied van HR, management en teamcoaching.